Inca lucram la site .

Multumimm pentru intelegere si pentru orice problema va rugam folositi FORUMUL !

" Greu de prins in service... " - partea a doua

Evaluare utilizator:  / 0
PLG_VOTE_POORPLG_VOTE_BEST 
Continuare la partea 1

 

Mai trec câteva săptămâni. Deja afară era vară în toată regula. Într-una din acele zile toride ale anului 2007, parcasem maşina în faÅ£a instituÅ£iei unde lucram şi beam o cafea pe treptele de la intrare, povestind cu nişte colegi de serviciu. De acolo de unde eram, sus pe trepte, mi se pare ca vad o „zgârâitură” la îmbinarea dintre plafon şi stâlpul (aripa) dreapta spate. Iar mi se face inima cât un purice... Mă cobor de pe trepte, mă apropii de maşină şi mă uit cu atenÅ£ie. Pentru un moment, am crezut că e un fir de păr prins în vopsea, dar nu... Spre uimirea, disperarea şi furia mea era CRĂPATĂ VOPSEAUA. Mă uit cu atenÅ£ie şi văd că de fapt erau ,nu una, ci două fisuri în vopsea, în acel loc (veÅ£i vedea în fotografii) şi mai mult, aceeaşi problemă era şi pa partea cealaltă, pe partea stângă. Mi se urcă sângele în cap pe loc... Nu-mi venea să cred ! Renault-ul meu nou-nouÅ£, nu împlinise nici 6 luni de când îl aveam şi urma să merg în service, pentru a doua oară într-o lună. Ce să fac? Asta e ... A doua zi, fiind liber la serviciu, mă duc în service.

Acolo îi spun problema celui de acolo ( şefu’ ) , acesta se uită cu ochii mari la mine şi parcă nevenindu-i să creadă, a ieşit afară să se convingă. Aceleaşi gesturi le face şi el ca şi mine: se uită, dă cu degetul... „ Mda... E crăpată! Nu înÅ£eleg cum... StaÅ£i un pic aici! „ zice şefu’ . Intră în clădirea recepÅ£iei şi în câteva momente revine cu un aparat foto, face câteva fotografii şi îmi spune că va trimite la Bucureşti fotografiile.

(eu) Bine, bine... TrimiteÅ£i fotografiile la Bucureşti, am înÅ£eles! Dar cu crăpăturile din vopsea, cum facem?

(şefu’) Nu ştiu !

(eu) ??????????? Păi cum ?!!!!!! -deja dădeam în bâlbâială-

(şefu’) Păi până acum n-am mai avut din astea şi în funcÅ£ie de ce ne spune Bucureştiul vă sunăm şi vă zicem !

(eu) Domnule, nu te supăra, dar maşina e în garanÅ£ie ! Inclusiv vopseaua.... VedeÅ£i şi dumneavoastră că e crăpată.... Ce treabă am eu cu Bucureştiul?

(şefu’) Până nu vine răspunsul de la Bucureşti nu putem face nimic! MergeÅ£i acasă şi vă vom suna noi!

(eu) ?????????????????????

Nervos şi neputinicios în faÅ£a „SERVICE-ului RENAULT” , mi-am luat „Symbolul” şi am plecat. Am aşteptat o săptămână, două, trei.... Nici un telefon.... Ba mai mult, am observat că pe partea dreaptă a maşinii ( feÅ£ele portierelor şi aripile faţă/spate , în jumătatea inferioară a lor ) „transpiră” ceva albicios şi uleios. IniÅ£ial am crezut că s-a stropit cu ceva în trafic. Am mers , ca de obicei, la un bun prieten (patronul unei spălătorii auto) să spăl maşina. E de fapt locul unde spăl maşina de obicei, fiindcă ştiu că o spală bine şi cu soluÅ£ii de calitate. Îi cer şi lui părerea despre „substanÅ£a” misterioasă ce ieşea din vopseaua Renault-ului meu. Mirat la rându-i , zice şi el, că „se pare că iese ceara din vopsea”. „Bun , bun –zic eu- dar e normal? Şi în plus, de ce nu apare chestia asta pe toată vopseaua? De ce numai aici , pe partea dreaptă şi numai în jumătatea de jos a maşinii? „ Amicul meu, a ridicat nepunticios din umeri... Deja îmi era groază să mă mai duc în service şi pentru această nouă problemă. Am zis că, oricum mă vor chema ei pentru problema cu vopseaua crăpată la îmbinări şi atunci o să le zic şi de „noua” problemă.

Dar ce credeÅ£i? M-a sunat cineva? NUUUUUUUU !!!! Am aşteptat acel telefon vreo două luni.... Nu m-a mai sunat nimeni ! Păi da, mi-am zis, îi doare pe ei în patină de maşina mea şi de mine! Îs prea „ocupaÅ£i” cu campaniile de genul „ greu de prins în service ”.

Nu m-am răbdat totuşi şi am trimis un email pe site-ul lor să le spun cât de „mulÅ£umit” sunt de serviciile lor. După vreo săptămână mă sună cineva de la Bucureşti, „foarte curios” de motivele pentru care eram aşa de nemulÅ£umit în emailul ce-l trimisesem. Dar cam atât... Să nu vă imaginaÅ£i că a şi încercat cineva să rezolvăm problemele pe care le semnalasem ! Şi să nu credeÅ£i că m-a sunat cineva să-mi spună că s-a găsit soluÅ£ia de rezolvare pentru problema cu vopseaua crăpată! Eram deja cu un nod mare, mare în gât, mai ales că pe zi ce trecea, mai apărea câte o „problemă” : ba un scârÅ£âit la prinderea centurii de siguranţă, ba plasticurile de la bord să vibreze şi să scârÅ£âie la drum cu denivelări , ba un „buton” de fixare a mochetei care sărise „de la sine” , ba să scârÅ£âie scaunul sub mine, ba mi se blochează din când în când faza lungă şi îi „orbesc” pe cei din trafic fără să vreau, etc.

Dar spre „binele” nervilor mei, mi-am zis că nu mă duc în service decât la revizia de 10.000 km. Oricum nu mai era mult până atunci. Şi ca urmare, în noiembrie ( cam la 7 luni după ce luasem maşina) m-am dus la prima revizie... Revizia de 10.000 km !

NU PIERDEÅ¢I CONTINUAREA "AVENTURII RENAULT " ÎN CADRUL EPISOADELOR CUPRINZÎND POVESTEA REVIZIILOR DE 10.000 ŞI DE 20.000 KM !!!

Parerea ta... click aici !

Spatiu publicitar

Acest spatiu va fi folosit pentru sponsori

  • Primesc scrisoarea EMA



Avem 11 vizitatori și nici un membru online

Download Full Premium themes - Chech Here

София Дървен материал цени

Online bookmaker Romenia bet365.ro

Te rugam sa te autentifici :