Inca lucram la site .

Multumimm pentru intelegere si pentru orice problema va rugam folositi FORUMUL !

"Greu de prins in service..." - partea 1

Evaluare utilizator:  / 0
PLG_VOTE_POORPLG_VOTE_BEST 

RENAULT - “Greu de prins în service...”

Sadism sau doar o glumă proastă ?

În luna Martie 2007, eram foarte fericit ! Eram proaspătul posesor al unui automobil nou-nouÅ£... Renault Symbol Fidji 1.5dCI . Şi acum îmi amintesc momentul când am urcat la volan... era prima mea maşină nouă. Oscilasem mult timp dacă să cumpăr una second din afară, mai puternică şi mai „de lux” , dar totuşi second, sau să iau una nouă din România... cam la acelaşi preÅ£, dar NOUĂ. Am optat pentru a doua variantă, în principal pentru simplul fapt că primeam GARANÅ¢IE şi de... vorba aia... eram primul proprietar şi nu-mi făceam griji că ar avea ceva „ascuns” . Ei bine, aşa cum veÅ£i vedea în cele ce vă voi povesti aici, cred că n-am prea făcut cea mai bună alegere !

Voi încerca să fiu cât se poate de scurt , pentru a nu vă plictisi şi de aceea , voi lua problema în discuÅ£ie, pe puncte.

1.La vreo 3 luni după, adică undeva prin iunie, am parcat Renault-ul meu nou, în autogara din Baia Mare, aşteptând pe cineva să vină cu autocarul. RoÅ£ile maşinii rămăseseră virate maxim stânga, iar eu îmi luasem o cafea şi o beam liniştit admirându-mi bijuteria de maşină de care care eram tare mândru. Aşteptam să sosească autocarul şi să-mi primesc oaspeÅ£ii care veneau cu el. La un moment dat, în contemplarea mea, observ că telescopul din dreapta-faţă e... umed. Afară era o căldură înăbuşitoare şi brusc mi se făcu inima cât un purice. Am început să rememorez drumul de acasă până în autogară şi să sper că-mi voi aminti că am trecut cu maşina prin vreo baltă; că doar e nouă... de unde să fie ud telescopul? Gândurile s-au derulat rapid, în câteva secunde, iar când am realizat că nu plouase de mai multe zile şi nici o baltă n-am avut în cale în drum spre autogară, m-am aplecat cu teamă şi am atins telescopul. Degetele mi-au rămas acoperite de un lichid uleios, amestecat cu praf. ACESTA ERA ÎNCEPUTUL! După nici 3.000 de Km , telescopul meu, curgea... Un singur gând m-a liniştit în acel moment: „ E în garanÅ£ie !”

2.Ca urmare, la vreo săptămână şi ceva, mi-am făcut timp şi, ca un posesor de Renault conştiincios şi responsabil, m-am înfăţişat la Service-ul autorizat Renault. Am semnalat problema celor de acolo ( nu prea le-a venit să creadă ) şi în cele din urmă, un soi de „şef al mecanicilor” a venit să constate că ce spun eu e adevărat. De parcă mie îmi ardea să mă plimb prin service cu o maşină pe care o cumpărasem nouă, tocmai pentru a nu vedea service-ul decât la reviziile periodice. Mă rog...

Tipul respectiv se apleacă, se uită, pune mâna pe telescop şi normal că se murdăreşte cu acelaşi lichid uleios, amestecat cu praf, de care le spusesem şi eu. Îmi spune apoi calm, că astfel de lucruri se mai întâmplă şi nu trebuie să-mi fac griji. Că la maşinile noi, mai ales dacă e foarte cald afară, telescoapele se mai întâmplă „să plângă” , deoarece, datorită dilataÅ£iei termice, se elimină excesul de lichid. Mi-a mai zis că, doar dacă o să aud ceva „bătăi” să revin la ei. Am ascultat şi am plecat.

3.După această vizită „instructivă” la service-ul Renault, am continuat să circul cu maşina dar, spre nefericirea mea, începea să se audă din ce în ce mai des, la gropi, un zgomot: pe dreapta-faţă. Am încercat, câteva săptămâni bune, să-mi zic: „Nu se poate! Maşina e nouă! Am fost cu ea la service şi au zis că n-am de ce să-mi fac griji! Mi se pare!...” Totul până când, „bătaia” îmi devenise foarte clară. „Asta e... bate... mă duc în service!” Şi m-am dus! După ce am aşteptat ceva timp (acum mă întreb: ori sunt multe Renault-uri la revizii, ori puÅ£ine cu multe probleme, ori amândouă) am început să „povestesc”. Iarăşi, cel de la recepÅ£ie a făcut ochii mari şi l-a chemat pe ŞEFUL (tot acela de mi-a explicat prima dată cum e cu dilatarea lichidelor la căldură). I-am spus că... „acuma bate! AÅ£i spus să revin dacă aud ceva bătaie la gropi!” Şi uite aşa, a început DISTRACÅ¢IA RENAULT ! Replica „şefului” m-a lăsat cu gura căscată:

(şefu`)În cazul ăsta trebuie făcut un test pentru telescoape! Să vedem dacă e din cauza lor! Telescoapele au garanÅ£ie 50.000 km ... Dacă e defect îl schimbăm!

(eu) Ok! Perfect! Faceţi-l!

(şefu`) Păi... nu putem! N-avem cu ce !

(eu) Păi, cum nu?

(şefu`)Apoi noi nu avem încă instalaÅ£iile necesare... Dar staÅ£i liniştit! Vă trimit eu undeva şi faceÅ£i acolo!

(eu)?????????? Unde?

(şefu`)Ştiţi unde e reprezentanţa FIAT ?

--------- îmi explică unde-------------

(şefu`) MergeÅ£i acolo, faceÅ£i testul de telescoape, spuneÅ£i-le să facă factura pe noi, achitaÅ£i dumneavoastră şi apoi veniÅ£i cu rezultatul şi factura de la FIAT şi noi vă dăm banii înapoi!

4.Ascultător, ca un client fidel, m-am dus aşadar cu maşina mea Renault la... Fiat ! Am făcut testul, am plătit factura, m-am întors la service-ul Renault, le-am dat diagrama cu rezultatul, mi-au dat banii şi mi-au zis: „telescopul e în parametri ! nu vi-l putem schimba!” . De data asta, am crezut că-mi ies ochii din orbite: „nu vă supăraÅ£i, dar bate şi aÅ£i spus că...” „Domnule, telescopul e în parametri normali aşa că, nu avem ce face!” Am strâns din dinÅ£i şi am plecat. Ştiam că vine revizia de 10.000 km şi mi-am zis că, până atunci, o să merg cu grijă şi la revizie nu voi pleca de acolo până nu-mi vor schimba telescopul ăla „scurs în parametri” !

Spune părerea ta ! (click aici)

CONTINUARE ... (CLICK AICI )

imag023.jpg

Spatiu publicitar

Acest spatiu va fi folosit pentru sponsori

  • Primesc scrisoarea EMA



Avem 19 vizitatori și nici un membru online

Download Full Premium themes - Chech Here

София Дървен материал цени

Online bookmaker Romenia bet365.ro

Te rugam sa te autentifici :